,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 2 września 2023

Dwa luźne, dwa wrześniowe (wpisy do AJ) ......

 Wpisy do Art Journali zdominowały u mnie całą twórczość wszelaką. Moje posty ostatnio raczej skierowane do tych, którymi ta dziedzina sztuki zawładnęła ...... a może nie tylko, bo jest sporo miłośników wpisów, którzy jeszcze ani jednego nie zrobili, jeszcze się wahają ale podglądają co jak i z czym.  

Gdyby mi kiedyś ktoś powiedział, że będę tylko wpisy do AJ robić to bym go wyśmiała. No cóż, spodobało mi się, na razie zostawiłam inne inności na potem i się bawię tym co ,,niepożyteczne,,.

To wciąga ... . Może dlatego właśnie dobrze się czuję w Grupie, którą Ewa założyła. Grupa prywatna, raczej dla ,,Działaczy,, i chcących spróbować ,,swoich sił,, w temacie AJ a nie dla ,,Apaczy,, (to tacy, którzy palcem nie kiwną a tylko patrzą, patrzą, patrzą i nic poza tym). Atmosfera w Grupie jest wyjątkowa, jest przyjazna ..... co tu dużo mówić, jest wspaniała dzięki Matce Założycielce :) Może dlatego u mnie tyle wpisów ...... Ewa potrafi zachęcić, zmotywować do pracy. Nawet nałożona na mnie ,,kara,, trzech dodatkowych wpisów (z uzasadnieniem - ,,kara,, za ,,marudzenie,, nad nieudanym moim wpisem ) była zachętą :) Sprecyzuję - ,,kara,, z humorem :)

Jeszcze sierpniowe wpisy .....


I dwa wrześniowe z gryzoniami ......




Czy te oczy mogą kłamać?



Przyjemnego weekendu całego :)

6 komentarzy:

  1. Wpisy są piękne ! Ja jestem z tych "apaczy", a mój artjournal leży gdzieś zapomniany... Czasu ciągle brak. Myśl na końcu - zabieram do serca, by określić w czym najlepiej się czuję :) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję :) Apacze odwiedzający blogi bardzo pożądani, Apacze na Grupach, które założone by wspólnie tworzyć raczej niechciani :) Ja się chwilowo najlepiej we wpisach do AJ czuję, na razie coś innego sporadycznie robię .... jak długo tak będzie nie wie nikt :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja lubię oglądać (dobrze wiesz o tym, Danusiu), a mój artjournal to na razie kilka luźnych kartek, które kiedyś zamierzam połączyć w całość.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję :) Ja też lubię podglądać i podziwiać Twórców wszelakich :)
      Uściski

      Usuń
  3. Cóż poradzę, że jestem apaczem podglądaczem. Dziś najbardziej urzekł mnie wpis "Coś się kończy, coś się zaczyna". Serdeczności Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję :) Na blogach są Goście, Obserwatorzy, Znajomi, Przyjaciele ...... Apacze, tylko podglądacze to na grupach fejsbukowych siedzą :)
      Uściski

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(