,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 7 września 2023

Myszki (wpisy do AJ) ........

 Niestety źle doczytałam wytyczne w zabawie wrześniowej. Miały być myszy, szczury i ... świnki morskie a ja użyłam chomika. Chomiki bardzo podobne do świnek morskich i odwrotnie ...... no cóż, to tylko zabawa ale zrobiłam jeszcze dwa wpisy ze słodkimi myszkami. Nie podobają mi się ,,pobrokatowane,, grafiki ale innych gryzoni (oprócz chomików) nie miałam.



Ciągnie mnie do mrocznych, ,,horrorowatych,, czy halloweenowych wpisów. Nie bardzo mi leżą takie słodkie, lukrowane. Chyba tym razem wpisy na zabawę/wyzwanie wrześniowe na Grupie ,,ArtJournal 2023 to - mnie interesuje ;-D,, z myszkami bez entuzjazmu robiłam (z chomikami miałam radochę). Lubię gryzonie ale ..... :)


1 komentarz:

  1. Danusiu, bardzo lubię myszki i podobają mi się Twoje wpisy. Co do świnek, to ich akurat nie lubię, bo jestem dośc mocno na nie uczulona.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(