,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 17 września 2023

,,Wymuszone,, wpisy w stanie zawieszenia .......

 Jedna ,,ciężka,, noc i taki negatywny stan nastąpił (na szczęście bez pogotowia czy szpitala się obeszło). Ponad tydzień minęło a ja powoli staję na nogi. Nawet nie ciągnie mnie do robienia wpisów nie mówiąc już o czymś ,,pożytecznym,,. To co udało mi się ,,wymęczyć,, jest jakby ,,wymuszone,, (w pozytywnym świetle).  

Szybki wpis w starym zeszycie (Projekt Zeszyt), pies i inne zwierzęta we wpisach wycięte z czasopisma ,,Pupil,,.


Dwa wpisy ,,japońskie,, (temat mini wyzwania - ,,Japonia, Orient,, na Grupie ,,ArtJournal2023tomnieinteresuje,,


Niestety nie mam w swoich zasobach niczego orientalnego (nie kupiłam papierów ,,z kraju kwitnącej wiśni,,). Wykorzystałam reklamę gry ,,Gejsze,, znalezioną w katalogu nowości Naszej Księgarni. Mimo braku profesjonalnych papierów całkiem ,,przyzwoicie,, wyszło.


Mam cichą nadzieję, że ten kryzys twórczy kiedyś minie. Jak się jest osłabionym chorobą to raczej do jakiegokolwiek wysiłku nie ciągnie. Są też plusy choroby - miałam dużo czasu na obejrzenie nowego, ośmioodcinkowego serialu Netflixa ,,One Piece,, ....... przyznam się bez bicia, że ja ,,stara baba,, zostałam fanką (3x obejrzałam ..... można się śmiać) :) 


Przyjemnej niedzieli Wszystkim zaglądającym do mojego Archiwum życzę :)





6 komentarzy:

  1. Danusiu kochana, wracaj szybko do zdrowia. Twoje wpisy, nawet te wymuszone, są niesamowite.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu droga, muszę się podpiąć pod komentarz Małgosi- Twoje karty zachwycają, a Ty wracaj do zdrowia, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karty Danusiu, najbardziej podoba mi się ta z pieskiem. Dużo zdrówka i wszelkiego dobra Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(