,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 września 2023

Jeden jesienny wpis i dwa halloweenowe .......

Jesienny wpis to odzew na zabawę/wyzwanie na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują



Są jesienne kolory, złoto też jest ......


Dwa kolejne wpisy inspirowane tutorialami Dziewczyn z Grupy ,,ArtJournal 2023- to mnie interesuje,, - 1.,,Mini maraton z Beatą Bączek,, (szybkie tło) i 2.,,Wyzwanie tygodniowe od Kigi Bet,,(tło na podstawie składanej kartki-origami). U mnie klimaty takie jakby halloweenowe.






Spodobała mi się zabawa z tłami. Efekt końcowy nieprzewidywalny i to jest fajne. Zabawa przednia. Tego mi brakowało. Trochę ,,popaćkałam,, i od razu mi się polepszyło. 


5 komentarzy:

  1. Z coraz większym zaciekawieniem oglądam Twoje "paćkania". Są takie różne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie popaćkania ! Wyszło super !!! Zwłaszcza drugi wpis - bardzo wymowny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jesienny wpis. Za halloween nie przepadam, więc się nie wypowiadam. Serdeczności Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze podziwiam i zachwycam się tym, co robisz. :)
    Podoba mi się kolorystyka niebiesko turkusowa.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze pięknie i intrygująco. Moim faworytem jest pierwszy wpis - złota polska jesień (taką właśnie lubię), sympatyczny strach i moja ulubiona sikorka.
    Posyłam uściski, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(