,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 23 września 2023

Jesień - dynie ......

 Piękne kolory i coś co z jesienią mi się niezmiennie kojarzy - dynie :)

Tak na szybko wrzucam i idę spać ...... 

Zaległe wyzwanie/zabawa na Grupie Ewy,  temat - ,,Mini wyzwanie kulinarne,, :)





Przyjemnego weekendu Wszystkim tu zaglądającym życzę :)


3 komentarze:

  1. Podoba mi się wyzwanie kulinarne,w sam raz dla rodziców niejadków :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zupkę-krem z dyni.
    Posyłam uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, jesienne i aż się chce patrzeć i oczy cieszyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(