,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 25 lutego 2024

Album nietypowy na cały rok (kwartał I) .....

  Pierwotna nazwa to ,,album niewędrujący,, ale ..... jako że już nie jestem w grupie (gdzie weszłam w ten projekt) zmieniam nazwę, jakieś tam wytyczne narzucam sobie sama. Jak widać przełamałam się i nadrabiam. Styczeń i szczegóły TUTAJ, dzisiaj kolejne miesiące pierwszego kwartału. Nie ma roku, są tylko miesiące dlatego spokojnie mogę kontynuować.







Bystre oko zauważy, że kieszonki są trochę ,,przygniecione,,. Okazało się, że pudełko na długość jest trochę krótkie dlatego jest tak a nie inaczej (po ,,przygnieceniu,, kieszonek jest trochę luzu) :) ,,Tylko ten błędów nie popełnia kto nic nie robi,, albo ,,Mądry Polak po szkodzie,, :) A taka dobra z matematyki byłam i ,,się machnęłam,, w obliczeniach :) Styczeń i luty są ,,na bogato,, (klapki na magnes czy wystająca kieszeń), reszta miesięcy będzie skromna czyli ..... na płasko z przodu :)


 

 

Post napisany w roku 2023 ale chcąc kontynuować ten projekt przeniosłam go na rok 2024. Teraz wypada zabrać się za drugi kwartał :)

1 komentarz:

  1. Fajna forma albumu i cały czas można ja rozbudowywać.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(