,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 25 lutego 2024

Kolejne, zaległe wpisy do Art Journala ........

 Nie miałam ochoty na pisanie postów to się wpisów troszeczkę nagromadziło. Są i motyle, był Dzień Kota więc jest obowiązkowy wpis, jest wróżka na tle księżyca ..... są jeszcze dwa ale nie ma na razie zdjęć. 




Zapomniałam o wpisie na zabawę/wyzwanie na Grupie Ewy (ARTJOURNAL-to mnie interesuje) - tematem Calineczki/Inchies .....




Jeden z wielu tekstów gdzie jest wyjaśniona idea tworzenia wpisów do Art Journali. 

,,Art journal - bo to o nim mowa - to wyjątkowy sposób na wyrażenie swoich emocji, uwolnienie kreatywności, czy wypróbowanie nowej techniki lub palety kolorów. Sprawdź, czym jest art journal TUTAJ

Mnie wciągnęło na maxa dlatego odłożyłam wszystko na bok i ,,uwalniam swoją kreatywność,,. A tak poważniej niż poważnie to właśnie dzisiaj pomyślałam o wróceniu choć na chwilę do Memory Dex Cards. Jest też w planach zrobienie kartki ....... no tak, przecież nie samymi wpisami człowiek żyje :) 



1 komentarz:

  1. Tyle emocji... Pierwszy wpis tak, o tak!
    Pozdrawiam, Danusiu - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(