,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 15 lutego 2024

Jeszcze w klimacie Walentynek (wpisy do Art Journala) ......

Mam dzisiaj ,,pustkę w głowie,, (katar nie sprzyja myśleniu) dlatego wrzucę to co mi się już nagromadziło. Będzie taki misz-masz wpisowy ......

Dzisiaj Dzień Singla .......


Wczoraj Walentynki były ..... przy okazji wpis urodzinowy:) Zapomniałam o chlapaniach, tło się prosi o odrobinę czerwieni.

 

Zachciało mi się skrzydlatego serca :) Jakieś cherlawe, chude, zmarniałe wyszło .....



I wpis z serii ,,ni z gruszki, ni z pietruszki,, (testowałam stemple) .....




Do wydarzenia jeszcze trochę czasu zostało ale ..... czas gna do przodu, nawet się nie obejrzymy a tu koniec maja będzie :)


(szczegóły TUTAJ ... na Fb)

,,Przed nami kolejny ogólnopolski zlot scrapbookingowy - II Zakręcony Scrap - impreza o charakterze rękodzielniczo-warsztatowo-handlowym.
Już niebawem w dniach 31 maja - 2 czerwca 2024 r. widzimy się ponownie w Katowicach.,, 
Czas trwania - dwa dni

To na razie zajawka, jeszcze przypomnę o tym wydarzeniu.


1 komentarz:

  1. Danusiu, jak zawsze wchodzę na Twojego bloga wiedząc, że znajdę choć do zachwycenia się - znów się nie zawiodłam. Twoje wpisy są nie tylko piękne pod względem artystycznym, ale tez dają pole do interpretacji i rozmyślań.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(