,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 11 lutego 2024

Taki ,,odreagowalny,, wpis do AJ .........

 Tak na szybko wrzucam ostatni wpis jaki udało mi się zrobić. Dlaczego ,,odreagowalny,,? Bo musiałam odreagować po dwóch nieudanych wpisach (może da się je jakoś ,,uratować,,). Dalej idę w kierunku Walentynek (chociaż serce i Anioły są ,,całoroczne). Jest tutaj odrobina wyzwania (Grupa ,,ARTJOURNAL-to mnie interesuje) ale tylko odrobina ..... może kiedyś zrobię tak jak być powinno (wtedy napiszę co, jak i dlaczego).


  ,,Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę ;(,,  
- te słowa wiszą u mnie już ponad dziesięć lat i są niestety ciągle aktualne. Może powinnam zmienić ,,pogubiłam się troszeczkę,, na ,,jestem w zawieszeniu,, ale prawie na jedno wychodzi :( 


Przyjemnego tygodnia całego, przyjemnego i twórczego :)


8 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam, od czasu do czasu chyba wszystkie mamy okresy zawieszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, tu nie chodzi o zawieszenie w temacie twórczości ........ to całkiem coś innego, poważniejszego ;) Mimo i pomimo się nie poddaję, właśnie powstaje kolejny wpis :)

      Usuń
  2. Cudny! To tło, ta idealna kompozycja - Danusiu, jak zawsze podziwiam.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, jak zawsze, choć nie zawsze piszę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku, dziękuję :) Kiedyś (ponad 10 lat wstecz) życie na blogach kwitło, komentarzy było mnóstwo a ja nie nadążałam z odpowiedziami czy odwiedzinami - opieka nad chorym to nie bajka (tak na marginesie mnie o komentarze nie chodzi ale o sytuację, w której po raz drugi się znalazłam - stąd to ,,zawieszenie/zniechęcenie,,) i dlatego taki tekst ...... powinnam zmienić a nawet tego mi się nie chce. Życie blogowe w zastraszającym tempie zanika, znikają blogi .... Lubię mój blog dlatego traktuję go jako Archiwum.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przyznam Ci się, że czasami, odwiedzając Wasze blogi, mam pustkę w głowie, czasami nie wiem co napisać ........

      Usuń
  4. Danusiu jak zwykle podziwiam- takie pozytywne wibracje odbieram i ja dziś wysyłam, ale czy dojdą ? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(