,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 6 lutego 2024

W stronę Walentynek (wpisy do Art Journala) ......

Dwa takie ,,ni z gruszki ni z pietruszki,, czyli nagle, niespodziewanie i nie wiadomo dlaczego. Chociaż kierunek jest - idą w kierunku Walentynek. Pierwszy to eksperymenty z domowym sposobem zrobionymi mgiełkami. Serce z papieru czerpanego, który sama daaawno temu zrobiłam. Drugi to kiedyś zaczęta jedna strona a wczoraj druga zrobiona.

Kiedyś nakupiłam arkuszy z napisami wszelakimi teraz próbuję je wykorzystać ..... że nielogiczny tekst gdzie te piękne żuki? To po prostu ,,poezja,,.





Taśma washi z Actiona (w środku bloczek z naklejkami) kupiona z myślą o Junk Journalu :)  




Przyjemnego, twórczego tygodnia całego. 



6 komentarzy:

  1. Cudo! Piękne wpisy Danusiu.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, podziwiam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czysty artyzm. Jestem Twoją fanką, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylowa strona jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo artystyczne i kreatywe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakież piękne wpisy w art journalu !!! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(