,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 27 lutego 2024

Jedna kartka na dwie zabawy .......

 Po linii najmniejszego oporu tym razem ..... .

Jedna kartka na dwie zabawy/wyzwania (obiecałam sobie, że mimo i pomimo spróbuję wytrwać ,,całorocznie,,). 


U Uli w lutym jest bingo ...



U Reni zaś tematem z Miłością coś związane .....


Miałam Art Journal na jakiś czas odłożyć - tak sobie obiecałam ale ...... musiałam dokończyć dawno temu zaczęty wpis w Małym Granatowym (nazwałam sobie każdy Art Journal żeby wiedzieć gdzie w plikach szukać) :) Czasami człowiek musi bo inaczej się udusi ...... :)





6 komentarzy:

  1. Fajna karteczka , a wpis bomba :) Tekst bardzo mądry.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i wpis super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ta najmniejszą linią oporu to troszkę przesadziłaś, abo kartka wygląda ślicznie i trochę pomyślunku trzeba włożyć, żeby ułożyć coś tak prosto a efektownie:) wpis świetny- cytat w punk ;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace Danusiu :) Cieszę się z Twojego postanowienia :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się kartka podoba, to koronkowe tło i ta kolorystyka.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(