,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 28 lutego 2024

Album nietypowy na cały rok (kwartał II) .....

 Prawie na rok ,,odłożyłam,, ten projekt. A wystarczyło raz w miesiącu jedną kartę zrobić. Tutaj trzy karty w trzy dni. Można? Można! Tylko trzeba ,,otrzepać,, się z .... czegoś tam i robić mimo i pomimo. Pierwsza, styczniowa karta jest ,,wypasiona,, kolejne nieco skromniejsze (przy ,,skromności,, chyba zostanę czyli bez nadmiaru klapek, kieszonek, magnesów itd. itp. :)



Dawno wykrojnika kieszeni nie używałam, drobne elementy nie tam gdzie trzeba przykleiłam ...... niestety nie da się już poprawić. Powiedzmy, że tak krawcowa kieszeń naszyła :D :D :D 



Kiedyś zamówiłam sobie wykrojnik aparatu (Shopee). Okazało się, że to wykrojnik do Memory Dex Cards - spróbowałam, spodobało mi się. Powierzchnia większa od ATC, można zaszaleć. U mnie scrapkowe karty, można też tworzyć mix-mediowe. W świecie ta forma jest popularna (przemysł w tym temacie kwitnie - są wykrojniki, dziurkacze, różnorakie drobiazgi/dodatki), u nas słabiutko z zainteresowaniem. TUTAJ moje karty (może dokończę też kalendarz adwentowy - pożyjemy, zobaczymy) :) Karty wypada gdzieś przechowywać więc sobie pudełka do nich robię. Mniam ... robienie pudełek to świetna zabawa :)







4 komentarze:

  1. Ależ pomysłowa jesteś ! A co tam, że rok minął ?! Za to teraz sobie odbijesz. Bardzo lubię te Twoje karty ! Jestem nimi zachwycona. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo pani...jakie fajne te karty aparatowe :) Gdybyś Danusiu o tej kieszeni nie wspomniała, to nikt by nie zauważył, że coś niby nie tak :) Całość będzie odlotowa, a że nie na ten Nowy Rok to może być prezentem na jakiekolwiek inne święto, lub na przyszły Nowy Rok. Poleży i jeszcze szlachetności nabierze :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta forma i Twoje karty, Danusiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się takie długotrwające wyzwanie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(