,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 28 sierpnia 2024

Mała zmiana kierunku we wpisach do AJ ......

Czasami trzeba inaczej, czasami trzeba wyjść ze strefy komfortu i pójść inną drogą :)
Dzisiaj dwie prace ,,polajwowe,, (na Grupie ,,ArtJournal-to mnie interesuje,, Karola prowadziła ,,lajwa,, gdzie pokazała, że coś co komuś wydaje się bez sensu ma naprawdę sens) ... jedna zbliżona do niektórych dawnych wpisów moich, druga odbiega i to bardzo (to tylko mała próba). 



O sensie robienia wpisów do Art Journala kilka razy już pisałam. Nie namawiam, nie chcę nikogo  przekonywać ale uświadomić, czym dla sporej grupy osób jest właśnie Art Journal/Plastyczna Zabawa.

I jeszcze zajawka - z Karolą będziemy robić kolejny Junk Journal. Na razie zbieramy materiały - między innymi tworzymy swoje papiery (na papierze śniadaniowym).

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...