,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 30 sierpnia 2024

Zabawa z Gosią .....

Chwila wytchnienia z Greta Art Studio (Fb, Grupa prywatna) - (...) zaczniemy miesięczne wyzwanie, w którym będzie trzeba namalować to, co jest podane w temacie. Jeśli nie malujecie, to nic straconego, bo możecie stworzyć kartę ATC, zrobić wpis do dziennika, albo cokolwiek chcecie danego dnia. Możecie wykorzystywać wszystkie techniki, możecie tworzyć bez zachowania kolejności, albo tylko wybrane tematy. Możecie podejść do tego jakkolwiek Wam pasuje, grunt by tworzyć i mieć z tego radochę i nie przejmować się wynikami.(...)

Poszłam na ,,łatwiznę,, dlatego moje wpisy takie właśnie. Powierzchnia malutka (AJ o wymiarach 7x7cm) więc dam radę codziennie zrobić jeden wpis. Weszłam w projekt/zabawę by wypełnić w końcu Art Journal ,,Malutkim,, zwany. Dodam, że zrobiłam go kiedyś tam od podstaw .....

Nie chcę zanudzać pojedynczymi zdjęciami dlatego miesiąc na części podzieliłam. Dzisiaj pierwsze sześć zdjęć w całość zebrane. 


Niektóre tematy to dla mnie ,,kosmos,, bo jak je zmieścić na tak małej powierzchni ... pożyjemy, zobaczymy. Na razie ,,jakotako,, mi idzie :)
1.Zwierzę
2.Kwiat
3.Widok na plażę
4.Ulubione jedzenie
5.Drzewo
6.Ulubiona okładka książki (u mnie przypadkowa)



Przyjemnego, chłodniejszego weekendu Wszystkim zaglądającym do mojego Archiwum życzę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...