,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 19 września 2024

Kolejny Junk Journal ,,Z Karolą,, (część trzecia) .....

Jak ma być artojunkowo to nie ma zmiłuj się. Staram się iść dobrą drogą. Dzisiaj kolejne stronki (część pierwsza TUTAJ część druga TUTAJ). Co innego bawić się ,,zwykłym,, junkiem a co innego bawić się w junku mediami. Kartki raczej za cienkie na ,,mokre,, media dlatego za bardzo ,,paćkać,, nie mogę. Pierwszy wpis raczej do ,,oj, głupi,, należy ale świetnie się przy nim bawiłam. Może jeszcze jakiś tekst dołożę .....



Wykorzystałam stary wydruk do cienkiej kartki doklejony .....


Drugi wpis też jakiś napis na doklejonym fragmencie papieru scrapowego dostanie. Tym razem szkoda mi było nóg odcinać.



Na razie mojego junka odkładam ..... w następnym poście będzie eksplodujące pudełko i kartka urodzinowa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...