,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 23 września 2024

Tag i wpis do Art Journala (z serii ,,Dziwne,,) .......

Ostatnio u mnie takie ,,dziwne dziwactwa,, :) Dziewczyny pokazują piękne prace z fajnymi naklejkami czy wyciętymi elementami z papieru do scrapbookingu. Same nowości. Jako że postanowiłam sobie nie ,,rzucać się,, na każdą nowość, nie kupować tylko dlatego bo ładne czy inni mają to u mnie skromnie. Wykorzystuję więc to co kupiłam ponad półtora roku temu oraz to co wpadnie mi w ręce, co warte użycia (gazety, stare książki itp.).
Bez zbędnego rozdrabniania się - u mnie ponad 90% prac związane z Grupą Ewy czyli ,,ArtJournal-to mnie interesuje,,.


(Wykorzystałam pracę Ewy by pokazać o co w wyzwaniu chodzi).

Tagownik powoli się zapełnia .....



Życie blogowe powoli ,,umiera,, ..... no cóż :) Na razie wrzucam to co od czasu do czasu zrobię. Mogłabym więcej ale nie chce mi się już tak bawić w twórczość jak kiedyś (a tak poważnie ,,opieka nad chorym to nie bajka, coś trzeba poświęcić ... na szczęście udaje mi się jeszcze cokolwiek zrobić w tym ,,zniechęceniu,,). Mój blog to takie Archiwum dlatego jeszcze trochę ,,pożyje,, :)

Miłego nowego tygodnia całego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...