,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 24 września 2024

PostCard Journal z Zombiakiem .....

 PCJ powstał po ,,lajwie,, Sylwii (Grupa ,,ArtJournal-to mnie interesuje,,) ..... . Ostatnio do znudzenia piszę, że robię z tego co mam ,,pod ręką,, z tego co mi z poprzednich lat zostało. Na tle tych wspaniałości/nowości to u mnie marniutko ale ..... da się z tego coś zrobić. Znalazłam tylko jednego Zombiaka, szkoda bo kilka PCJotów mogłoby powstać. Nie jest ani strasznie, ani mrocznie, wręcz odwrotnie - wesoło i kolorowo :)

 




Tak na marginesie - silikonowa stolnica świetnie nadaje się do ,,paćkania,,. Na razie zdała egzamin z tuszem, z farbami jeszcze nie próbowałam. Z tła jestem wyjątkowo zadowolona :)





2 komentarze:

  1. Najpierw sprawdziłam co to jest PCJ, bo jak wiesz, to ja mediowa zupełnie nie jestem :-)
    Podoba mi się ta praca, jest rzeczywiście bardzo radosna.
    pozdrawiam i czekam na następne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :) Ja jestem tylko ,,trochę mediowa,, ... kiedyś lubiłam paćkać. Lubić nie przestałam ale ostatnio bardziej lubię mieć ,,czyste ręce,, :) Na PCJ śmiało można wykorzystać papiery do scrapbookingu, resztki wszelakie, trochę tuszami potraktować, farbką chlapnąć. Format DL-ki, fajnie się robi .....
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...