,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 3 października 2024

Botaniczny Junk Journal .......

 Nowy projekt na Grupie Ewy (,,ArtJournal-to mnie interesuje,, Grupa prywatna -Fb) robiony od podstaw. Różnie na razie nazywany ale najczęściej ,,zielnikojournal,,. Uwielbiam Junk Journale dlatego z przyjemnością dołączyłam do zabawy. Tym razem jest kilka zasad, do których należy się dostosować:

1.Baza samemu zrobiona .....

2.Użycie roślin suszonych .....

3.Użycie grzybów (tutaj dla chcących) .....

4.Muszą być słowa czyli piszemy, piszemy, piszemy .....

5.Inspiracje z ,,lajwów,, (chociaż jedna) .....

Wszystko do zrobienia :)

Mój Botaniczny Junk (BJ) w 75-ciu% jest ,,śmieciowy,, -  już sama okładka ze starego kalendarza (4 kartki klejone ze sobą więc jest sztywna) oklejona tapetą. Ozdabianie i wiązanie na końcu (a kiedy koniec nastąpi to jedna niewiadoma). Trzy sygnatury składające się z tego co pod ręką miałam, pasujące do tematu projektu.


Pierwsza strona zapełniona (nie robię po kolei tylko tam gdzie mi akurat pasuje). Przeźroczysta kieszonka podpatrzona na lajwie u Ewy.


No i jak teraz łączyć stare z nowym ...... po prostu integracja międzypokoleniowa :) Pierwszy raz zrobiłam zakupy specjalnie do ,,dziennika śmieciowego,, :)


Na zrobienie Zielniko Junka mamy cały październik ...... jak już wcześniej napisałam ,,kiedy skończę to jedna wielka niewiadoma :) 
Ciąg dalszy na pewno nastąpi :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...