,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 7 października 2024

Botaniczny Junk Journal (2) .......

 Mój botaniczny ,,ZielnikoJournal,, jest rozwojowy tz. będę jeszcze do niektórych stronek, które wydają się pustawe, niedorobione dodawać jeszcze różne drobiazgi, będę co nieco doklejać, dopisywać ..... :)

Dzisiaj kolejne strony i drobiazgi ,,ubogacające,, czyli kopertki różnorakie, kieszenie, tagi itd. itp. Część inspiracji na Pintereście znalezione, część ,,polajwowe,, (livy w temacie ,,zielnikojunka,, prowadzi Karola i Ewa) i oczywiście są moje pomysły na wykorzystanie materiałów, które posiadam (łącznie z resztkami wszelakimi i suszonymi roślinami).







 Ciąg dalszy nastąpi .......


Przyjemnego nowego tygodnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...