,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 8 października 2024

Botaniczny Junk Journal (3) .......

  Nie chce mi się dzisiaj gadać dlatego wklejam tekst z poprzedniego posta. Dotyczy tego samego dlatego ,,ułatwiam,, sobie życie :)  

Mój botaniczny ,,ZielnikoJournal,, jest rozwojowy tz. będę jeszcze do niektórych stronek, które wydają się pustawe, niedorobione dodawać jeszcze różne drobiazgi, będę co nieco doklejać, dopisywać ..... :)Dzisiaj kolejne strony i drobiazgi ,,ubogacające,, czyli kopertki różnorakie, kieszenie, tagi itd. itp. Część inspiracji na Pintereście znalezione, część ,,polajwowe,, (livy w temacie ,,zielnikojunka,, prowadzi Karola i Ewa) i oczywiście są moje pomysły na wykorzystanie materiałów, które posiadam (łącznie z resztkami wszelakimi i suszonymi roślinami).

Do pęczniejącego Journala doszło kilka nowych stronek z nowymi pomysłami .....












Czasami w kieszonki (tu szufladki) powtykane są zastępcze kawałeczki tekturki by pokazać, że ,,tutaj jest kieszeń/szuflada,, :)  

Ciąg dalszy nastąpi .....


2 komentarze:

  1. Pięknie Danusiu. Podziwiam umiejętności robienia wpisów jak i pozyskiwania materiałów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze, podziwiam Twoje dzieła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...