,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 13 września 2018

Opakowania na łapacza i butelkę ...

Łapacz snów potrzebował opakowania więc zrobiłam takie otwarte pudełko ...


Całość w celofan jeszcze zapakuję.

Kupiłam piękny papier do scrapbookingu ale tylko 3 arkusze ... za mało. Zostało mi go niewiele ... szkoda.
Opakowanie na buteleczkę musiałam ,,sztukować,, bo żal mi było zniszczyć fragmenty z motylem i kolibrem.


W szkole podstawowej byłam ,,chora,, jak mieliśmy na zadanie domowe robienie brył wszelakich i im podobnych a teraz rozrysowuję, wycinam, kleję takowe z przyjemnością.
Spodobało mi się robienie pudełek, opakowań i kartek przestrzennych.


5 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł z opakowaniem na łapacza. Szkoda, że już nie zdążę zrobić, raniutko zanoszę mój łapacz fryzjerce;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś wydawało mi się, że zrobienie pudełka jest ,,trudne,, a teraz to dla mnie zabawa ... robi się takie szybko bo jest łatwe :)
      Pozdrawiam Basiu :)

      Usuń
  2. ja zawsze mierzę co do milimetra, staram się i wysilam, a jak składam, to zawsze mi coś nie zgrywa :( A Twoje opakowania są takie CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie wzrok już nie ten i odmierzanie co do milimetra jest nierealne ale ... się bardzo staram żeby potem przy składaniu pasowało (mniej-więcej) :)

      Usuń
  3. Danusiu, za te "bryły" masz wielką szóstkę z plusem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(