,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 30 maja 2020

Komunijnie (ciąg dalszy) i niekończąca się kartka (kwadratowa) ......

Zanim zasypię post zdjęciami ostatnich prac pokażę moje ulubione zwierzątko. Lubię wszystkie ale to najbardziej ... ostatnio jest mi bardzo bliskie :) Uwielbiam leniwce :)


Maj to czas Komunii, w tym roku z wiadomych powodów niestety nie. Zostały przeniesione na jesienne miesiące. Nastawiłam się na planowaną Komunię wnuczki we wrześniu a tu nagle wiadomość - w czerwcu. Siedzę więc i kombinuję by kartki (i inne papierowe) zdążyć zrobić na czas, no i by różniły się między sobą (od różnych osób dla jednego dziecka).

Dorobiłam do tego kompletu czekoladownik (duża, nietypowa czekolada).  Tutaj już resztkami papierów pasujących do albumu-akordeonu dysponowałam. Środek czekoladownika też nietypowy (to miało być opakowanie na kartkę ale koncepcja się zmieniła więc tu wykorzystałam).


Druga kartka komunijna i pudełko na bombonierkę (ukraińskie czekoladki ... pycha). Pudełko z dużego bloku technicznego zrobione. Zestaw papierów 15x15 i 20x20 Craft o Clock Celebrate Moments
Skromnie ale nie chciałam już niczego dodawać ......


Jeszcze dwie kartki komunijne i jedno pudełko na czekoladki do zrobienia. do tego kartka urodzinowa w pudełku i ..... kartka z okazji chrztu (już dawno mogła być gotowa ale ... robię pierwszy raz w tym temacie więc się ciągle ,,zastanawiam,,).

A to opakowania po stemplach, które cichutko proszą - ,,zrób z nas kartki,, :) Jak nabiorą ,,mocy urzędowej,,(czyli swoje odleżą) to spróbuję ..... 


No i niekończąca się kartka kwadratowa (prostokątne już kiedyś robiłam). Uleńko, przepraszam, że ,,upycham,, ję z komunijnymi ale tak się złożyło. Cieszę się, że ją zdążyłam zrobić, nie cieszę się, że tak a nie inaczej wyszła. Przy takich kartkach precyzja się kłania a mnie coraz bardziej z precyzją nie po drodze. No cóż .......



(klik w banerek - tam wytyczne do zabawy)




10 komentarzy:

  1. Ależ piękności Danusiu, jestem zachwycony, brawo! :) Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie Kochana, to jak zawsze pięknie. I jak Ci składaczek do Uli pięknie wyszedł, mój to taki krzywusek..

    OdpowiedzUsuń
  3. PIękne prace! ja się nie mog jakoś przemóc z kartkami na BN:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne komunijne prace :) u nas juz sa Komunie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komunijne bardzo mi się podobają.
    Ostatnio też robiłam,ale z innych zupełnie papierów.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne prace, Danusiu. Tych tekturek od stempli żal by było nie wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczne prace. Komplet komunijny przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne kartki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja też nie jest idealna, więc spokojnie ;) świtnie wyszła!
    Też robie komunijne prace, bo jak Tobie z nienacka wyskoczyła mi komunia za dwa tygodnie u chrześniaka...
    Przesyłam całusy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(