,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 22 września 2020

Lawendowe love (ATC) .....

 Na fejsbukowej grupie ,,ATC i inne drobnostki,, wyzwanie#2, temat - Wrzos/Lawenda/Fiolet. Moje karty wczoraj wysłane  (ciekawe kiedy dojdą). Na Słowację list już się drugi tydzień wlecze .....

Na moich ateciakach zasuszona lawenda. Niestety od kleju do decoupage straciła kolor. Kiedyś tylko wikolem zasuszone kwiaty kleiłam i nic się nie działo. ,,Mądry Polak po szkodzie,, ... wizualnie kolorem ,,nadrabia,, lawendowa serwetka i papier z mojego ulubionego bloku kreatywnego (fiolety actionowe). Strata koloru zrekompensowana zapachem ... 





Żeby karty doszły do adresata bezpiecznie zrobiłam na nie osłonki (wykrojnik i papier z Actiona).


Jeżeli jestem już w temacie ,,bezpieczeństwa,, ateciaków - zrobiłam coś w rodzaju albumu gdzie każda strona pomieści sześć kart (o ile nie są bardzo przestrzenne bo i takie się zdarzają - dla takich kilka stron na cztery karty). Przycinam też sobie ciekawą tekturkę ,,na zaś,, (przypominam - 3,5x2,5 cala) a ta jest przechowywana między odpowiednio pozaginanymi kartkami starej książki.





Na koniec stempelek (oczywiście actionowy) ... cieszę się, że go kupiłam.





7 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawende!bardzo mi się podobają Twoje karty, może kiedyś doczekam się swojego albumu na te karty i zacznę sama je tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Danusiu, a stempelek - bardzo udany zakup. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności, chylę czoła przed umiejętnościami. Wspaniały album. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wrzosowe klimaty :) uwielbiam, wrzosy, lawendę, lilaki ...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, lawendowe maluszki są super i wyobrażam sobie jak pachną.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lawendowe ateciaki Danusiu. Cudny album - brawo za pomysł - z zainteresowaniem obejrzałam ten ze starej książki. Ja przyklejam suszone kwiaty klejem Magic lub CR - nie zmieniają koloru. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wrzosowy motyw:)Cudowny album:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na ten album z kieszonkami, szykuje niebawem taki swój, może odgapię troszkę :Dzobaczymy co mi tam wyjdzei w walce :D
    Pięknie te atciaki z zasuszoną lawenda wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(