,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 24 marca 2022

I znowu w tytule ,,Memory Dex Cards,, .........

 Dzisiaj aż trzy choć wczoraj niby ,,jęczałam,, bo ...... :) Jeszcze potrafię się zmobilizować ... pomogła mi też w tej mobilizacji dobrym słowem Małgosia ... dziękuję :)

 Pudełko nie jest zapełnione a mnie się wykluwają nowe pomysły na nowe ...... od pomysłu do realizacji daleka droga. W nowym pudełku karty ma łączyć jeden temat. Pożyjemy, zobaczymy.

No to archiwizujemy nowości ..... . Wykrojnik-kieszeń w końcu doczekał się premiery.



Kot już był (muchę mu tu dołożyłam), nowość to taczka z kwiatami (wycinane elementy żeby było kolorowo), motyl też już znany. Wszystkie wykrojniki, łącznie z kieszenią, guzikami i bobinkami świetnie tną czyli 10/10




Długo się zastanawiałam czy tego skrzata kupić ...... nie żałuję, że się zdecydowałam. Jak wycina? 10/10. Może jeszcze jakąś gałązkę w klimacie BN i odpowiedni napis umieszczę na tej karcie.



Od przybytku głowa nie boli .....



Wczoraj w moich skarbach zapomnianych pogrzebałam. Już wiem dlaczego głęboko schowane ...... mam alergię na wszystko co ,,pobrokacone,, i w nadmiarze pozłocone. Dlaczego je w Actionie kupiłam? Bo ładne choć upaćkane :) Zastanawiam się czy je na kartach użyć .....




Wczoraj też zaczęłam tworzyć na Pintereście tablice z moimi pracami (te chyba dla wszystkich widoczne) i tablice ukryte, w których zbieram wszystko co ładne ..... oczywiście tematami. Jeszcze kilkanaście tematów mi zostało. Nie spodziewałam się, że tak szybko mi to pójdzie (,,dobra,, jestem w te klocki). Tłumacz dziwacznie tłumaczy (napisałam Junk journal a jest Dziennik Śmierci :) ) - takie ,,kwiatki,, nie ode mnie zależą.


Jutro piątek? No to przyjemnego, twórczego weekendu całego :)


 

4 komentarze:

  1. Danusiu, karty prezentują sie pięknie, a ich ilość imponująca. Bardzo ciekawe wykrojniki, a najważniejsze, że dobrze tną. Masz rację, od przybytku głowa nie boli, a że czasem kupujemy coś pod wpływem chwili to chyba już nikogo nie dziwi.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, myślę, że te elementy z Actiona będą fajnie pasowały do Twoich kart. Skrzacik jest bardzo sympatyczny. A pierwsza karta to cud nad cudami - kieszonka jest fantastyczna. Czekam na kolejne karty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wykonujesz karty i podziwiam za każdym razem, choć trudno za Tobą nadążyć. :)
    Gdy wchodzę na bloga, to widzę już kilka wpisów więcej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka dla krawcowej -genialna!! reszta też, ale z racji "fachu" to ona najbardziej do mnie przemówiła:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(