,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 26 stycznia 2023

Albumik ,,wykrojnikowy,, .......

 Mamy sporo wykrojników, które są sporadycznie używane bo nie wiemy do czego jeszcze są ,,zdolne,,. Dobierając odpowiednie można zrobić mały album, do tego z resztek papierów. Takie wykorzystanie pokazała Agnieszka TUTAJ. Inny sposób na ciekawe wykrojniki pokazała April (na zamkniętej Grupie więc dostęp mają tylko członkowie). Mały album z miękkim grzbietem (pierwszy raz robiłam) no i z użyciem jednego wykrojnika. Mój actionowy. Zapięcie na magnes. 









Grzbiet oklejony oczywiście tapetą. Pozostanę wierna tapecie (potrafię z nią pracować no i mam jej nadmiar). Resztki papierów wykorzystałam. Na kieszonki zaś ulubiony wykrojnik brzegowy (też Action). Dzisiaj inne tło bo ... to, którego od ponad 10-ciu lat używam jest w pralce). 




3 komentarze:

  1. Ale fajny maluszek. Tapeta daje wiele możliwości.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Takie cacuszko:)
    Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, świetny mały albumik.
    Jeszcze nigdy nie użyłam tapety, a zbieram ją namiętnie ;-)
    Wykrojników jeszcze przeze mnie nie wykorzystanych też mam sporo ;-) Jednak ostatnio prawie nic nie robię, mam lekki wstręt do papierów, przeraziła mnie ilość materiałów jaki posiadam, a szkoda mi czegoś się pozbyć ;-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...