,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 26 lutego 2023

Kartka-albumik/przydasiownik ......

 Dzisiaj mały przerywnik między wpisami do Art Journala. Kartka-albumik ewentualnie kartka-przydasiownik. Sporo już takowych zrobiłam, to jest ciekawsze od zwykłej kartki (kartki naleśnika). Czasem warto do nich wracać. Przypomniała mi o tym Ela (grupa ScrapLejdis - pierwotnie Scrapuj z Actionem), która robiła kartkę-przydasiownik. Sięgnęłam po dziecięce papiery, które już od dawna u mnie leżakują i actionowe bazy w kolorze słodkiego różu. Ta kartka zrobiona dla małej dziewczynki i przy okazji na zabawę/wyzwanie (dla mnie tylko zabawa) w temacie ,,wata cukrowa,, + polajwowa praca w temacie ,,kartko-przydasiownik - takie 3 w jednym :)









Papiery to  LemonCraft - ,,Girl's Little World,,. Nie chciałam psuć/zakrywać dużymi kieszeniami dlatego postawiłam na kółko i wąską kieszonkę. Za to tył kartki ma wewnętrzną kieszeń na całą stronę.
Myślę, że wpisuje się w temat ,,wata cukrowa,, bo jest słodka/przesłodzona wręcz i jest też lekko i puszyście - baloniki i króliczki.

Miłej reszty niedzieli :)


8 komentarzy:

  1. Danusiu, cudowny albumik.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka, która może pełnić wiele funkcji, a te papiery są przesłodkie.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgubiłam komentarz, a były w nim same ochy i achy. Chciałam jeszcze dopisać, że oglądałam Eli filmiki na YT, gdzieś mi zniknęły.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza karteczka i super kieszonka na prezent. Pozdrawiam milutko Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(