,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 5 marca 2023

Wpis do dużego Art Journala .......

 Chyba już wspomniałam, że jestem w nowej Grupie na Fb. Wiem, miałam już nigdzie nie wchodzić, nawet z kilku się usunęłam ale wejście do Grupy Ewy było strzałem w dziesiątkę. Mam teraz fazę na wpisy do Art Journali (mam tych zeszytów kilka bo i kupione i takie od podstaw zrobione) no i moje kochane Junk Journale też w temacie Grupy zawarte więc sama radość. To nic, że ,,inni robią lepiej,, ja robię inaczej :)


Tym razem wpis w zeszycie 21x21 przez dwie kartki - dla mnie za duża powierzchnia ale dałam radę. Tło ,,leniwe,, bo jest to papier pakunkowy z kwiaciarni odrobinę dokolorowany :)




Wiem, że krąg zainteresowanych journalingiem jest dość ciasny ale powoli się powiększa. Coraz więcej osób odnajduje w Art i Junk Journalach coś co przyciąga jak magnes, coś co pozwala przenieść się do innego świata itd. itp. :) Mogłabym tak długo gadać ale bardziej zawansowani zrobią to lepiej. Jeżeli kogoś interesuje temat znajdzie co trzeba w internecie, skarbnicy wiedzy i inspiracji :)


Miłego reszty dnia .....


 

2 komentarze:

  1. Podziwiam Wasze prace, ale to zdecydowanie nie moja bajka, wiec na podziwianiu sie skończy;) a jest co podziwiać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jak zawsze podziwiam kreatywność i wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(