,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 23 maja 2023

Kilka pomysłów do moich Junk Journali .......

Spokojnie, nie będę zasypywać mojego Archiwum zdjęciami z każdej strony moich Junk Journali bo sensu w tym nie widzę. Pokażę tylko niektóre rozwiązania. Kilka zdjęć z pomysłami Karoli (na Grupie ,,Art Journal 2023 to mnie interesuje,, od czasu do czasu Karola na ,,lajwach,, pokazuje to i owo), kilka zdjęć z moimi rozwiązaniami. Czasem wykorzystuję pomysły Różowej Truskawki (
Pinkstrawberryz
). Jeden z pomysłów, który wykorzystałam można obejrzeć w zamieszczonym tutorialu. Użyłam papieru z nutami bo jest odpowiednio cienki.
Od czasu pierwszego ,,lajwa,, Karoli w temacie dodatków do Junk Journali zrobiłam już cztery bazy, które teraz na przemian uzupełniam. Trochę w nich chaosu ale ...... to są tylko (a może aż) dzienniczki śmieciowe :) Bazy junka w opakowaniu po rolce z papieru toaletowego nie ma na zdjęciu bo ... nie wiem gdzie ją schowałam :)



















 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(