,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 27 listopada 2019

,,Kartonik na mleko,, ......

Musiałam, no musiałam spróbować jak zobaczyłam taki kartonik/pudełko/opakowanie u Kasi (film na końcu posta). 
Robi się go szybko, przyjemnie ... wymiary kartonika można dostosować do wielkości małego prezentu (z kartki 30 x 30 cm nie da się zrobić opakowania na duży prezent).
Kartonik to taka mała forma na drobiazg (skarpetki, pierniczki, słodycze itd. itp.). Możliwości wykorzystania kartonika wiele .......
Nawet skromny prezent powinien być ładnie zapakowany ..... opakowanie jest bardzo ważne! Myślę, że większość z Was się z tym zgadza. 

Mój pierwszy kartonik z okienkiem jest opakowaniem na pięć dużych podgrzewaczy. Wymiary na wysokość dostosowane do nich właśnie. Pierwszy, więc testowy, skromnie ozdobiony z wystarczająco długą wstążeczką (można ją rozsunąć bez wyjmowania). Na kartoniki (już robią się następne) wykorzystałam kartki z bloku kreatywnego z Actiona (kupiłam ale nie miałam pomysłu na niego ... teraz ,,jak znalazł,,). 


Z dużego arkusza został wąski pasek. Zrobiłam więc mini kartkę na życzenia używając kawałka, wykorzystałam też pozostałości z bloczków z ,,gotowymi kartkami,, (wystarczy powypychać i na bazę przykleić wg ,,instrukcji,, czyli mini karteczki (12 x 6 cm). 
Wysokość tego kartonika to 22 cm, szerokość 7 cm.







5 komentarzy:

  1. Wspaniałe ubranko dla tealight :) bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszałamiający prototyp :) Nie dziwię Ci się, że musiałaś zrobić, bo bardzo fajny pomysł na opakowanie prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko w Twoim wykonaniu.Taka mała rzecz a może komuś
    sprawić radość. Brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opakowanie, każdy prezent nabierze w nim dodatkowego uroku.
    Ściskam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(