,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 23 listopada 2019

Widok za oknem .....

Okienka do ozdabiania kupiłam na Zlocie w Katowicach. Zachęciła mnie do tego Agnieszka Posłuszny (Latarnia Morska) na pokazie. Kupiłam wtedy też pastę - najdroższy zakup, papiery Mintay - Berrylicious (zostało mi ich jeszcze trochę - najpierw szał a potem przesyt) i czekoladowy tusz, którego szlag trafił w czasie upałów. 
To moje okno z kotem zrobione na pokazie .....


...... a to ,,widok za oknem,, (razy dwa) właśnie skończony.


Projekt, w którym zaglądamy przez okno do świątecznie udekorowanego pokoju na ukończeniu. Jeszcze szybki zamierzam lekko ,,zmrozić,, i trochę śniegu położyć.


Tak na marginesie - robota dalej mi ,,nie idzie,, ..... no cóż. Może trzeba trochę odpocząć. Najlepiej spakować się i wyjechać na kilka dni ,,w siną dal,, :)



11 komentarzy:

  1. Wspaniałe okienka :) i te zawiasy...bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawiasy chyba źle ,,przykręciłam,, ale ... :)

      Usuń
  2. Cudne okienka Danusiu, pięknie je ozdobiłaś, a ostatni projekt najcudowniejszy. Życzę dużo weny i radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Weny u mnie aż nadto, coś innego blokuje ... :(

      Usuń
  3. Bardzo ładne :) Jeśli czujesz, że musisz odpocząć - zrób to. Ty wiesz najlepiej... Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety nie od twórczości wszelakiej ale od czegoś innego muszę odpoczząć :(

      Usuń
  4. śliczne okienka, bardzo dobrze, ze dałaś się namówić, bo efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Agnieszka nie dość, że świetnie pokaz prowadziła to jeszcze potrafiła tak zareklamować produkty, z których tworzyłyśmy, że grzechem by było nie kupić :)

      Usuń
  5. Danusiu, świetne są Twoje okienka. Te z ptaszkami ujęły mnie za serce, jakbym swoje okno widziała, gdzie zawsze pełno ptactwa się kręci i stoją rożne drobiazgi na parapecie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda, że mam końcówki tych papierów (na razie nie przewiduję kupna nowych) bo wyjątkowo dobrze się z nimi pracuje :)

      Usuń
  6. śliczne te okienka, szczególnie to podwójne :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(