,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 28 listopada 2019

Misz-masz kartkowy i coś jeszcze .....

Dwie kartki ,,ręcznie robione,, i gotowce z actionowych bloczków :)

Kartki skromne, z małą ilością dodatków.
Pierwsza z saniami ... wykrojnik z AliExpres leży bezproduktywnie, jakoś nie bardzo mam pomysł na jego zastosowanie (trochę za duży jest). Widziałam gdzieś kartkę gdzie są tylko sanie a w tle choinki, spróbowałam zrobić podobną. 
Moja w bieli i złocie .....


Druga, w złocie i czerwieni, zrobiona na podstawie kartki Esme (Świry Rękodzieła) ... trochę odbiega od oryginału ale jest złoto, jest czerwień :)


A to gotowce z actionowych bloczków kreatywnych. Wystarczy wypchać i na bazę ponaklejać wg małego obrazka-instrukcji (te malutkie obrazki wykorzystam do malutkich kartek mieszczących się w ,,kartonikach na mleko,,  ... paski pozostałe przy ,,produkcji,, tychże kartoników również).


Na koniec ,,zimowe okienko,, (które jest opakowaniem na pieniądze) ... zajawki w poprzednich postach były.
Pierwszy raz robiłam, błędów się nie ustrzegłam (ja o nich wiem) ale patrząc na nie globalnie to ... wszystko jest tak jak ma być :)


Opakowanie na prezent, na drobiazg, nawet na zwykły banknot, jest bardzo ważne! 
Nic na to nie poradzę, że jestem w tym temacie uparta :)




8 komentarzy:

  1. Śliczne prace Danusiu, a najbardziej podoba mi się pierwsza karteczka. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, już taki swiąteczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace okno przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie świetne prace.Kartka z okienkiem bardzo pomysłowa.
    Złote sanie na bogato tak jak ma być na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, super kartki (ta z saniami wyszła rewelacyjnie), ale świąteczne okienko to jest dopiero coś!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękn e :) nie wiem gdzie te błędy, bo wyszło cudownie. Okienko wygląda jak realnie zaszronione, piękne jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(