,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 13 marca 2023

Temat ,,Jednorożec,, (wpis do Art journala) .....

 Tym razem temat mi nie leżał a zdarza się to coraz częściej  niestety. Im człowiek starszy tym wolniej zaczyna działać wyobraźnia. A może tak jest tylko u mnie? Nie jednorożec mnie blokował ale ...... druga wytyczna - tło (za)tuszowane (temat rzuciła Kamila, specjalistka od tuszowych teł). Dwoiłam się i troiłam (jedna kartka Journala dwa razy zamalowana białą farbą bo ciągle coś było nie tak) aż przeskoczyłam na nową kartkę i ..... zrobiłam jak umiałam :) Bez sensu też ma sens :) Musiałabym tusz do drukarki kupić ale .... nie kupię bo nie wydam ponad dwie stówki by ,,głupoty,, drukować. Pismo ,,jak kura pazurem,, psuje robotę - dla mnie to jedyny minus ... ale koń piękny jest, zjawiskowy :)



Miłego reszty poniedziałku :)

1 komentarz:

  1. Piękny i majestatyczny ten koń - jednorożec, Danusiu. A pismo całkiem przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(